Woensdag 26 november. - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Nick Hebels - WaarBenJij.nu Woensdag 26 november. - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Nick Hebels - WaarBenJij.nu

Woensdag 26 november.

Door: Louis/Jolanda

Blijf op de hoogte en volg Nick

26 November 2014 | Nederland, Groningen

Woensdag 26 november.
Nick heeft goed geslapen. Een bijwerking van deze kuur is ook dat de kinderen die de kuur ondergaan erg moe zijn.
Als je bedenkt dat deze chemo bestaat uit 6 kuren, elke kuur duurt 24 uur, hierdoor moet Nick veel op bed liggen.
Gisteren kreeg Nick een geweldige verrassing, de 1-ste doelman van AJAX, tevens doelman van ons Nationaal Elftal, Jasper Cillissen heeft zijn trainingshandschoenen voorzien van een handtekening en opgestuurd naar Nick. Als je het gezichtje van Nick zag toen hij het pakketje opende, GEWELDIG!!!!
Morgen is de laatste dag van deze kuur, morgenochtend krijgt Nick een Lumbaalpunctie, daarna moet hij nog 4 uur plat liggen en dan mogen we (hopelijk) naar huis.
Stoere vent, je doet het uitstekend, we zijn trots op je!!!!

• 26 November 2014 - 14:43

Anita:

wat een superleuke verrassing, die heb je dubbel en dwars verdiend jongen. Nog even volhouden en dan hopelijk morgen weer lekker terug noar Buunermond.

groetjes, Klaas, Anita en Jelle

• 26 November 2014 - 17:52

Caroline En Ed Brus:

Lieve Nick,

Wat geweldig Nick dat je de handschoenen van Jasper Sillessen heb gekregen tof man.
    Afgelopen maandag hadden we het er nog over en nu is het werkelijkheid.
    Even een vraagje voor je vader waar kan ik de foto's bekijken op welke site ik snap er niets van
    in de verslagen wordt vaak over gesproken wat een mooie foto. Hoor nog van jullie

XXXXCaroline

• 26 November 2014 - 22:09

Karina Buirs:

he vent , nog 1 daggie doorbikkelen en dan lekker naar huis,
    even weer bij tanken , en wie weet wat er allemaal nog komt , je word ja zo
    heerlijk verwent ;-) ;-)
    maar dat mag ook toch , heb je verdient , en zo maakt het het allemaal ook een beetje
    draaglijke toch ?!!
    ook natuurlijk de groetjes en beterschap van bert owen en nevi , karina

• 27 November 2014 - 07:36

Greetje:

Knap hoe het daar allemaal gedaan wordt zoals school rusten de kuren met alles wat erbij hoort en niet bijhoort maar gewoon erbij gaat. Likkt wel of jullie allemaal al professionals zijn. Petje af hoor!!!
    Verder hopen we dat alles naar wens gaat en dat we je gauw kunnen begroeten op de Lisdodde. Toi, toi toi.

• 27 November 2014 - 12:10

Oom Friese En Tante Marleen:

Heee Kanjer!!

Wat een geweldige verrassing van Jasper Sillessen zeg. Dubbel en dwars verdiend natuurlijk. Jij hebt voor de komende 10 jaar handschoenen genoeg! Je zult ze nodig hebben als je bij Nieuw Buinen 1 onder de lat staat!! Succes lieverd vandaag en dan lekker weer naar huis.

Liefs van ons xx

• 27 November 2014 - 12:10