26 december - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Nick Hebels - WaarBenJij.nu 26 december - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Nick Hebels - WaarBenJij.nu

26 december

Door: Louis/Jolanda

Blijf op de hoogte en volg Nick

26 December 2014 | Nederland, Groningen

Vrijdag 26 december, tweede Kerstdag.
Nick heeft redelijk geslapen, kon beter volgens hem, zal er vast van komen dat hij gisteren veel heeft geslapen.
Ook vandaag voelt Nick zich moe, z'n eigen woorden zijn "deze kuur hakt er behoorlijk in". En dat is ook zo.
Ook heeft Nick het wel gezien in het UMCG, hij wil naar huis (zeer begrijpelijk) en zijn daarom de (kuur)dagen aan het aftellen van kuur nummer 5.
Morgen (zaterdag) nog "kuren".
En dan zondagmorgen, hopelijk direct na het "visitelopen" de lumbaalpunctie, daarna nog eventjes bijkomen van de Dormicon om vervolgens met de ambulance naar huis te worden gebracht.
Nick gaat met de ambulance omdat de oncologen willen dat hij zo veel als maar mogelijk plat moet liggen na de LP, om de verschrikkelijke hoofdpijn, zoals na de vorige kuur, te voorkomen.
Nick, je bent een ongelooflijke bikkel, je maakt ONS met z'n ALLEN ontzettend trots!

• 26 December 2014 - 15:22

Harrie Van Der Vlag :

Nick wil inderdaad graag naar huis..
    Kan me dat voorstellen want er no better place than home!!
    Nog een paar dagen volhouden kerel en dan sta ik mijn plaats op de bank weer aan jou af..hahaha

• 26 December 2014 - 15:42

Fam. Brus:

Lieve Nick,
    Heel erg vervelent dat je zo rot voelt, nog even volhouden toppertje.
    Dan zit je 5de kuur er op , dan kan je weer naar huis, kan me ook wel
    voostellen dat je dicht bij je familie wilt zijn lekker in je eigen huis.
    En blijf platliggen anders krijg je weer die verschikkelijke hoofdpijn.
    Je bent echt een doorzetter en een toppertje.
    groetjes Caroline en Ed

• 26 December 2014 - 19:56

Karina:

Zo vervelend al die bijwerkingen , het duurt ook zo lang
    En zeker deze dagen dan wil je gewoon thuis zijn , heel begrijpelijk.
    Nog even doorbijten kerel , dan ben je met oud en nieuw wel thuis