24 december - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Nick Hebels - WaarBenJij.nu 24 december - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Nick Hebels - WaarBenJij.nu

24 december

Door: Louis/Jolanda

Blijf op de hoogte en volg Nick

24 December 2014 | Nederland, Groningen

Woensdag 24 december.
Nick heeft heerlijk geslapen.
De LP dag verloopt toch meestal anders dan de andere "kuurdagen", gisteren was ook zo'n dag. Nick heeft een groot gedeelte van de dag geslapen, wat in dit geval een bijkomend voordeel was aangezien de behandelend oncoloog wil dat Nick na de LP 24 uur zo plat als maar mogelijk blijft liggen, de reden hiervan is om hoofdpijn te voorkomen. We kunnen gerust de conclusie trekken dat het zo is want Nick heeft geen hoofdpijn.
Vandaag doet Nick ook nog lekker rustig aan, want zo zegt hij zelf "de kuur hakt er wel in".
Daarom TOPPER, doe rustig aan, WIJ met z'n ALLEN zijn zo ongelooflijk trots op de manier waarop je alles ondergaat.

• 24 December 2014 - 14:20

Karina :

He vent , ben blij dat je geen hoofdpijn hebt en goed hebt geslapen !
    Doe rustig aan en ga zo door

• 24 December 2014 - 19:29

Marianne Lunenborg-Wind:

Wat mooi om te lezen dat je het zo goed doet. En nu de feestdagen in het ziekenhuis.....maak er maar het beste van. Wil jullie allemaal daarom ook via deze weg fijne feestdagen wensen en op naar een gezond 2015. Heb diep respect voor jullie allemaal. Zet hem op kanjers

• 24 December 2014 - 20:14

Meilof Astrid Matthies En Joran :

He gelukkig dat je geen hoofdpijn hebt, lieve Nick we hopen dat je leuke mensen om je heen hebt deze kerstdagen, dat je de kracht hebt om van de kleine dingen te genieten, de warmte van kerst in je voelt,we denken aan je , dikke knuffel ,m ,a,m en j

• 24 December 2014 - 20:27

Janneke:

Hallo stoere vent.... Omdat een kaartje nu niet meer lukt, wil ik je op deze manier toch een goeie kerst (zonder hoofdpijn of wat voor pijn dan ook) wensen. Je doet het super...hoor ik van je vader. Hij is zo trots op je! Zet em op.
    Groetjes Janneke

• 24 December 2014 - 22:14

Gineke Kuipers:

Heeeeeej Nick!

Weer een kuur doorstaan!
    Enorme bikkel ben je!
    Sterkte man!
    Iemand die zo vecht...verdient het
    gewoon om deze storm te overwinnen!

Dikke sterkte-knuffel,
    Gineke Kuipers

• 25 December 2014 - 00:04

Harma:

Sterkte Nick. Dapper hoe je alles ondergaat. Ik hoop dat 2015 een top jaar wordt voor jou.

• 25 December 2014 - 00:04

Harma:

• 25 December 2014 - 01:00

Fam.brus:

He toppertje,
    Ben blij voor je dat je na de lumbaalpunctie goed heb kunnen slapen, nu je 24 uur heb plat gelegen
    heb je gelukkig geen hoofdpijn.
    Je bent echt een toppertje wij hopen inderdaad dat je in 2015 een top jaar wordt.
    We kunnen niet wachten om jou weer onder de latten te zien dit zal voor ons de eerste keer zijn dat we jou
    gaan zien keepen en nog vele jaren zullen blijven doen.
    Veel sterkte in de komende zware 5de kuur voor jou.
    Wij vinden jou de grootste topper die er is iedereen is trot op jou, je hebt liefde volle naasten aan je zij
    die jou je de kracht geven om de eindstreep te gaan halen.
    Groetjes Ed en Caroline.

• 26 December 2014 - 10:57

Bert En Loes:

Lieve Nick.

Zet 'm weer op tijdens deze kuur..
    Je bent en blijft een topper!!
    We leven met jou en je familie mee en wensen jullie
    allemaal een goede kerst en vooral een gezond 2015.
    Veel liefs en dikke kus van Bert en Loes.