25 november - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Nick Hebels - WaarBenJij.nu 25 november - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Nick Hebels - WaarBenJij.nu

25 november

Door: Louis/Jolanda

Blijf op de hoogte en volg Nick

25 November 2014 | Nederland, Groningen

25 november.
Nick heeft goed geslapen.
Terwijl ik de "blog" aan het bijwerken ben heeft Nick nu wederom bijles. Op de vraag van de "leraar" waar Nick speciale aandacht aan wil schenken voor wat betreft de vakken, gaf Nick aan dat het vak Nederlands toch wel enige aandacht verdient.
We begrepen van de leraar dat Nick's mentor regelmatig contact met hem heeft, en dat de afspraak is gemaakt dat zodra Nick thuis is, zijn mentor contact met ons op gaat nemen.
Nick ondergaat de chemo goed, echter de bijwerkingen en dan met name de slijmvlies problemen beginnen nu weer "op te spelen". Ondanks genoemde problemen hoor je Nick niet.
Nick, wij met z'n allen, maken een diepe.....nee... Een HELE DIEPE buiging voor jou.
Kereltje wat ben jij een topper, een bikkel!

• 25 November 2014 - 10:06

Laura Van Der Vlag :

Heel veel liefde voor jullie allemaal! Wat mogen jullie trots zijn op zo'n doorzetter! Echt knap hoor, petje af! Hoop dat de bijwerkingen snel minder worden....

Liefs Laura en Floris

• 25 November 2014 - 10:15

Ina Lamain:

Lieve allemaal.

Geweldig zoals Nick dit allemaal ondergaat.
    Het is niet niks. We kunnen ons dit niet voorstellen.
    Al die behandelingen en onderzoeken.
    Je bent echt een "BIKKEL"Nick.
    Veel sterkte en beterschap.

Knuffel van mij!

• 25 November 2014 - 10:33

Caroline En Ed Brus:

Lieve Nick,
    Met alles wat je nu ondergaat en al die vervelende bijwerkingen ben je echt een vechtertje.
    Je bent echt een geweldig joch.
    Gisteren hebben wij de schilderijen aan jou overhandigd je straalde dat was mooi om te zien
    dat jij het mooi vond.
    Je vader is ook een kanjer dat hij je alle liefde en aandacht geeft die jij verdient
    ook je moeder zeker niet te vergeten.

Volgend jaar als je onder de lat staat komen wij zeker naar
    jou talenten kijken.

Knuffel van Ed en Caroline

• 25 November 2014 - 13:38

Karina Buirs :

He topper , wat ben je vandaag verwent zeg

• 25 November 2014 - 13:41

Karina Buirs :

Oeps , ging even wat fout !
    Maar wat een mooie hadschoenen , daar word je wel blij van !
    En wat knap dat je ook nog met school bezig bent , respect hoor
    Nou ga zo door kerel .
    Groetjes Karina

• 25 November 2014 - 17:35

Anique:

Hey Nick! Wat goed dat je bijles krijgt. En dat je de chemo's goed ondergaat.. Wat heb je mooie handschoenen en schilderijen gekregen. Dat verdien je ook.. Je familie mag trots op je zijn hoe je dit allemaal over je heen laat komen. Groetjes Anique

• 25 November 2014 - 19:16

Marianne Lunenborg-Wind:

Ondanks alles wat je doormaakt toch gewoon je school blijven doen. Topper dat je bent....heb diep respect voor je....en zeker net zoveel voor je ouders....zet hem op daar met z'n allen

• 26 November 2014 - 12:00

Mia Fehrmann:

lieve allemaal

al weer de 4 de kuur, en wat houd Nick zich goed. jullie toppers moeten door gaan en zo hopen op een hele goede eindstreep.

kan niks anders zeggen sterkte jullie allen.

• 26 November 2014 - 14:02

Janneke :

Hallo lieve Nick,
    We kennen elkaar niet echt...maar ik heb je een paar keer gezien tijdens een voetbalwedstrijd in Nieuw Buinen. Je vader stuurt me af en toe eens een berichtje over hoe het met je gaat....Petje af zoals je alles ondergaat! Ze noemen je niet voor niks een Kanjer..Bikkel en Topper!
    Ook zo dapper dat je "les neemt".... En ik hoorde van je vader dat je zelfs zo af en toe naar school gaat in je "herstel-weken".
    Zoveel aandacht van de vv Nieuw Buinen....je verdiend het! Geniet ervan!

Zet em op TOPPER!

Groetjes Janneke