Dinsdag 4 november - Reisverslag uit Wijster, Nederland van Nick Hebels - WaarBenJij.nu Dinsdag 4 november - Reisverslag uit Wijster, Nederland van Nick Hebels - WaarBenJij.nu

Dinsdag 4 november

Door: Louis/Jolanda

Blijf op de hoogte en volg Nick

04 November 2014 | Nederland, Wijster

Dinsdag 4 november.
Het valt ons op dat Nick deze kuur (dezelfde als die van 2 weken geleden) gemakkelijker ondergaat.
Wellicht heeft het te maken met het feit dat Nick weet wat "hem te wachten staat".
Ook heeft het er mee te maken dat Nick op een leuke kamer ligt met allemaal "TOPPERS".
Wat hebben we een respect voor de kids die er net als Nick voor de volle 200% voor gaan.Lieve lezers, we zijn ons ervan bewust dat we in herhaling vallen, echter blijven het zeggen, NICK WE ZIJN TROTS OP JOU, JE BENT ONZE TOPPER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• 04 November 2014 - 18:14

Jan Schuil:

Je zegt het helemaal niet te vaak dat hij Topper is, ik ben een aantal keer voor doe een wens op die afdeling geweest en aan die Toppers op die afdeling kunnen veel een voorbeeld nemen.
    wens jullie veel kracht toe.
    groet,
    JAN

• 04 November 2014 - 19:17

Nienke:

Het is zeker een topper! M2 is niet een gemakkelijke afdeling om te zijn. Hij heeft het zwaar genoeg met z'n eigen wedstrijd en ziet dan ook nog zoveel om hem heen, maar het kan ook wat afleiding geven.

Heel veel sterkte voor deze kuur.

• 04 November 2014 - 19:25

Jan-Albert Meursing:

Heel veel kracht en sterkte gewenst voor jullie allemaal

• 04 November 2014 - 19:25

Fam. Rietveld:

het is fijn om te lezen, dat hij deze kuur beter aankan en accepteert het, dat hij dit moet doorstaan, om bij station gezond te kunnen eindigen!! Het is een stoere bikkel, en jullie staan aan de zij lijn om Nick aan te moedigen!! Voor jullie allen diep RESPECT !!

• 04 November 2014 - 20:54

Karina Buirs:

Wat ben ik blij dat het deze keer makkelijker gaat , dat geeft je weer kracht.
    En het is natuurlijk heel dubbel ,je ligt op een afdeling met allemaal kinderen die hetzelfde als jij ondergaan
    dat kan moeilijk zijn omdat je eigelijk alleen met je zelf wilt bezig zijn ,maar aan de andere kant heb je heel veel afleiding .
    Je bent er inmiddels zelf vast al achter dat je veel sterker bent dan je zelf ooit van jezelf had gedacht , en dat geld ook voor die andere kinderen op je afdeling , waardoor er zelf af en toe gelachen kan worden !!!!
    Ik hoop dat je je " goed " blijft voelen deze kuur , zodat je straks thuis ook wat meer kan genieten !
    Ga zo door kerel , ook de groetjes van bert owen en nevi !

SUCCES Karina :-)

• 05 November 2014 - 11:54

Lisa Rijkens:

Hallo Nick wij zijn helemaal trots op jou dat jij het allemaal ondergaat .
    Jij bent onze TOPPER. Ben ook blij dat je niet zo ziek bent als vorige kuur. Ga zo door topper en wij zien elkaar snel. Sterkte allemaal!!!!

• 05 November 2014 - 12:04

Marianne Lunenborg-Wind:

Hoi....wat fijn om te lezen dat het nu iets makkelijker gaat....en meer afleiding....dat is altijd fijn. Diep respect voor jullie Toppers

• 12 November 2014 - 21:20

Heidi:

even lezen hoe het gaat.leef enorm met jullie als gezin mee.je komt in een wereldje terecht waarvan je niet voor mogelijk had gehouden dat die bestond,een kind dat erstig ziek is en waar een ieder op zijn eigen manier voor knokt om terug te komen in de wereld van gezondheid.en tuurlijk ben je trots,ook trots op de kracht die ergens weg komt om door te gaan hoe zwaar het ook is .NICK veel sterkte ,en ook voor de rest van het gezin....