Zondag 2 november - Reisverslag uit Wijster, Nederland van Nick Hebels - WaarBenJij.nu Zondag 2 november - Reisverslag uit Wijster, Nederland van Nick Hebels - WaarBenJij.nu

Zondag 2 november

Door: Louis/Jolanda

Blijf op de hoogte en volg Nick

02 November 2014 | Nederland, Wijster

Zondag 2 november.
Nick heeft goed geslapen, en voelt zich goed.
De chemokuur van zaterdag was een van de langere kuren, het duurde ruim 6 uur voordat alles was "doorgelopen".
Vandaag wordt er opnieuw een chemo toegediend, en om in Nick's terminologie te blijven "wat moet dat moet".
Tijdens de lunch kwamen de verpleegsters langs om de bloedspiegel te meten, dit moet gedaan worden middels een vingerprik, dat is het enige wat Nick niet leuk vindt, hij wordt liever in een arm geprikt.
Echter ook dit ondergaat Nick zonder "morren of tegenspraak".
Onze TOPPER!!!!!!

• 02 November 2014 - 21:53

Greetje:

Sommige wedstrijden duren wat langer maar ik vind je een hele sterke speler!!!!!
    Toppie hoor hoe jij het allemaal doet.
    Doe ook je paps en mams ff de groetjes.
    Een kaart voor je is onderwg.

Groetjes van de buurtjes van nummer 5.

• 02 November 2014 - 23:53

Karina Buirs:

Blij dat je je goed voelt en goed hebt geslapen .
    Heel vervelend als dat rommel niet wil doorlopen , maar misschien gaat het morgen wel weer sneller .
    Ga zo door kerel

• 03 November 2014 - 18:58

Georg En Corrie :

Zo'n vinger prikje is ook helemaal niet prettig!! Maar wat moet, dat moet, inderdaad!! Ieder prikje is weer 1 gedaan, die komt niet weer! Even denken... Het juiste woord is.... Geen woorden voor....MEGASUPERSONISCHEBIKKELENDEBERETOPTOPPER. Dat komt in de buurt..

• 03 November 2014 - 21:22

Margien:

Een doorzetter ben je!!!

• 04 November 2014 - 15:42

Harma:

Je ouders hebben groot gelijk! Je bent een topper! !!! Zet hem op hoor.