Groningen maandag 22 december - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Nick Hebels - WaarBenJij.nu Groningen maandag 22 december - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Nick Hebels - WaarBenJij.nu

Groningen maandag 22 december

Door: Louis/Jolanda

Blijf op de hoogte en volg Nick

22 December 2014 | Nederland, Groningen

Maandag 22 december.
Nick is vandaag opgenomen voor chemokuur nummer 5.
Nadat vanmorgen alle metingen zijn verricht, het gewicht is gemeten, is Nick zojuist weer "aangesloten"aan alle apparatuur.
De eerste chemo van deze week loopt alweer.
We moeten nog even wachten totdat er op kamer 10, de zgn "tienerkamer" ruimte is en is schoongemaakt, dan verhuizen we daar naar toe.
Topper, diepe buiging voor de wijze waarop je "alles" zonder zeuren of chagrijning te worden ondergaat.
RESPECT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• 22 December 2014 - 15:18

Harrie Van Der Vlag :

Zet m op Nick!!
    Misschien is dan straks alles weg..
    Suc6 met de strijd en tot morgen!!

• 22 December 2014 - 17:54

Marjan :

Zet hem op Nick! Doorzettertje:-))). We zijn trots op je. Dikke kus Rene, Marjan ,Zoë, Milan en Jade.

• 22 December 2014 - 19:17

Fam. Potze:

Hey topper! Veel succes en sterkte met de 5e kuur.. Ook voor je familie.. Kop op!

• 22 December 2014 - 20:16

Karina Buirs:

He , Nick
    Zet hem op deze week !
    Ondanks dat je daar ligt , hoop ik dat je toch een fijne kerstdagen krijgt .
    Groetjes bert karina owen en nevi !

• 22 December 2014 - 21:13

Caroline Brus En Ed Brus:

He toppertje
    Veel sterkte en ga de strijd aan naar de overwinning
    Hoop dat je niet te veel last heb van vervelende bijwerkingen.
    Je bent een kanjer ook sterkte voor je familie.
    caroline en ed

• 22 December 2014 - 23:10

Greetje:

Hey knuppel je gaat er weer voor lees ik. Ja de weg is lang en vol hobbels naar de overwinning. Maar zo te zien leeft iedereen weer volop met je mee. Aan het weer te zien heb je een goede dag gekozen om daar te zijn. Man man wat een str.... weer bah zo flauw van de regen, jij dan? Hey boy kop op en tot gauw weer op de Lisdodde. Ik weet het je bent een kanjer!!

• 23 December 2014 - 10:28

Annet:

Zet hem weer op Nick!!!! Wij vinden je ongelofelijk dapper en sterk....je kan het jongen!!!!