Woensdag 10 december - Reisverslag uit Nieuw-Buinen, Nederland van Nick Hebels - WaarBenJij.nu Woensdag 10 december - Reisverslag uit Nieuw-Buinen, Nederland van Nick Hebels - WaarBenJij.nu

Woensdag 10 december

Door: Louis/Jolanda

Blijf op de hoogte en volg Nick

10 December 2014 | Nederland, Nieuw-Buinen

Woensdag 10 december.
Als de waardes morgen, nadat ze gechecked zijn in het UMCG goed zijn, wordt Nick vrijdag weer opgenomen voor kuur nr 5.
Nick klaagt de afgelopen dagen over hoofdpijn, nadat we maandag naar het ziekenhuis in Winschoten zijn geweest om uit te zoeken waar deze hoofdpijn vandaan komt, blijkt uit onderzoek dat de hoofdpijn waarschijnlijk wordt veroorzaakt door de Lumbaalpuncties die Nick op de 2e dag en op de laatste dag tijdens de kuur krijgt.
Na overleg met de oncoloog wordt er tijdens de volgende LP een dunnere naald gebruikt.
Hopen dat dit helpt.
We houden jullie op de hoogte.

• 10 December 2014 - 15:47

Laura Van Der Vlag:

Ach arme schat! Ik hoop voor je dat deze ellende snel voorbij is en dat je weer lekker op het veld mag staan... Vol er tegenaan strijder! Alle goede moed weer verzamelen, je kan het!! Wij denken aan je!

• 10 December 2014 - 21:39

Karina Buirs:

Wat vervelend , steeds hoofdpijn , hoop dat het gaat helpen
    Nog even doorbijten kerel , zet hem op
    Gr karina

• 10 December 2014 - 22:07

Meilof Astrid Matthies En Joran:

We denken aan je Nick !volhouden kerel!!..dikke knuffel...

• 11 December 2014 - 08:35

Greetje:

Hey das heel vervelend hoofdpijn ik hoorde het al van je mams maar had gehoopt dat het al over was. Niet dus....balen zeg. Maar misschien dat het nu met dunnere naalden beter gaat. Goh joh je krijgt het niet cadeau. Pfff...gatsie. maar we blijven positief dat doe jij ook. Ja Nick dat heb ik de laatste tijd wel van jou geleerd!!!!! Positief blijven is het beste medicijn. Toi toi toi boy deze week weer met de kuur. Dikke knuffel en smok! Groetjes Greetje

• 11 December 2014 - 18:13

Gineke Kuipers:

Hoi Nick en alle liefhebbende mensen om je heen!

Lees nog steeds met jullie mee en mijn respect groeit met de dag!
    En aan de andere kant heb ik vreselijk met jullie te doen! Wat een ellende man!
    Daarom.....allemaal een hele dikke knuffel! Samen staan jullie sterk!

Liefs, Gineke

• 11 December 2014 - 18:18

Caroline Brus En Ed Brus:

Hoi Nick, las het reisverslag erg vervelend voor je joh hier zit je ook niet op te wachten.
    Hoop als ze dunnere naalden gebruiken voor je lumbaalpuntie dat je geen hoofdpijn meer hebt.
    Eigenlijk hopen wij dat je nu al geen last meer van heb.
    We blijven aan je denken en positief zoals jij dat ook doet.
    Je blijft een toppertje, veel sterkte met de volgende kuur hoop dat het weer snel voorbij is voor jou.
    groerjes aan je ouders.

• 11 December 2014 - 21:37

Marion Zwiers:

beste Nick en familie,
    Kuur 5 zit er aan te komen, daarna kuur 6. Hopelijk is dat dan de laatste. nog wel twee te gaan, maarrrrr als we allemaal goed kijken zien we zeker een lichtpunt aan het einde van deze tunnel. nog even doorbijten met zn allen!!
    We leven erg met jullie allemaal mee, lieve mensen: zet um op!!
    en Nick......je bent een kanjer!!
    Lieve groeten van Albert en Marion Zwiers

• 11 December 2014 - 23:10

Anita:

Hier ook een trouwe volger die hoopt dat je zsm van je hoofdpijn af bent en je een dapper manneke vindt. Respect hoor… keep on going. groetjes, Anita en de rest van de familie.