Thuis - Reisverslag uit Nieuw-Buinen, Nederland van Nick Hebels - WaarBenJij.nu Thuis - Reisverslag uit Nieuw-Buinen, Nederland van Nick Hebels - WaarBenJij.nu

Thuis

Blijf op de hoogte en volg Nick

28 November 2014 | Nederland, Nieuw-Buinen

Na een zeer gebroken nacht is Nick behoorlijk aan het bijkomen van zijn kuur maar zo blij dat hij thuis. 'S middags heeft hij visite gehad van Wessel wat weer heel gezellig was. Later op de dag dacht Nick dat hij wel even alleen naar boven kon gaan zodat ik (Jolanda )de pleister kon vervangen van zijn sonde, maar eenmaal in de douche was het toch teveel en kon ik hem net opvangen omdat bij Nick het lichtje even uitging van de inspanning bij het trap lopen! Na een poosje in bed te hebben gelegen toch maar weer naar beneden voor het avondeten, om 's avonds na een kleine discussie over de sondevoeding niet te laat weer naar bed te gaan, nu weer onder toezicht de trap op maar met tussenpozen om even te rusten want het vergt heel veel energie en dat is iets dat Nick nu niet heeft!

• 30 November 2014 - 12:53

Stiena:

Pfff het valt ook niet mee...
    Heel veel sterkte voor jullie allemaal en een dikke knuffel van mij...
    Liefs xx

• 30 November 2014 - 14:02

Karina Buirs :

Het is ook allemaal wat , en hij is natuurlijk ook nog gewoon een puber he
    Dus beetje tegendraads en eigenwijs zijn hoort er ook bij ;-)
    Maar toch blij dat het allemaal goed is afgelopen