Zondag 23 november - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Nick Hebels - WaarBenJij.nu Zondag 23 november - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Nick Hebels - WaarBenJij.nu

Zondag 23 november

Door: Louis/Jolanda

Blijf op de hoogte en volg Nick

23 November 2014 | Nederland, Groningen

Zondag 23 november.
Nick heeft lekker geslapen, gaf hij aan.
Het valt ons op dat Nick deze kuur (gelukkig) tot dusver goed ondergaat, met goed bedoelen we dat Nick minder moe is, meer "praatjes" heeft etc.
Nadat Nick door moeder even heerlijk is gewassen, en ik het bed heb verschoont, ligt Nick nu met z'n kamergenoten Grunn-PSV te kijken, de commentaren van de boy's zijn fantastisch.
Na deze wedstrijd volgt nog PEC ZWOLLE - FC TWENTE, kunnen ze allemaal kijken, want op de "kinderafdeling" zijn alle sportzenders voorgeprogrammeerd.
Lieve lezers, we zijn ons ervan bewust, echter blijven het vermelden, Nick je bent een ongelooflijke BIKKEL, we zijn trots op jou!!!!!!!!

• 23 November 2014 - 13:19

Stiena:

Top hoor dat het zo gaat!
    Veel plezier met voetbal kijken...
    En zet hem op Nick je doet het super!!
    X

• 23 November 2014 - 13:28

Ina Lamain:

Lieve Nick.

Ik wens je weer heel veel kracht toe.
    Blijf strijden en probeer de wedstrijd te winnen.
    Hou je haaks TOPPER!!!

• 23 November 2014 - 19:33

Caroline Brus En Ed Brus:

Lieve Nick

Nick je bent een vechtertje de reis naar de overwinning is nog lang maar probeer deze wedstrijd te winnen.

Hoop dat je genoten heb van de wedstrijden van ajax en real madrid jouw favorieten clubs en toevallig ook onze clubs en niet te vergeten Nieuw-Buinen. Heeft vandaag gelijk gespeeld tegen v.v.Hoogeveen een spannende wedstrijd.
    Helaas ze hadden goede kansen om te winnen, maar een gelijk spel is ook goed er zat vandaag niet meer in.

Groetjes Caroline en Ed Brus

• 23 November 2014 - 19:37

Karina:

Heerlijk voetbal kijken , met de andere kanjers .
    Net alsof er niets aan de hand is, lekker hoor .
    Geniet ervan !!!
    Succes kerel.
    Groetjs karina

• 23 November 2014 - 21:28

Greetje:

Wat heerlijk om ook eens te lezen dat het eigenlijk best wel voorspoedig verloopt.
    We hopen dat het zo verder mag gaan. Ajax gewonnen goed gevoel toch? En Nw Buinen bijna, dus weer een mooi voetbal weekend, ook leuk dat jullie dat daar ook kunnen kijken.
    Op naar je persoonlijke overwinning, en voor straks lekker slapen. Tot gauw op de Lisdodde.

Groetjes van de buurtjes van nummer 5

• 24 November 2014 - 08:57

Hanna Beecroft:

ook voor deze etappe...heel veel sterkte jongen voor jou, je pap en mam en de familie!

• 24 November 2014 - 10:51

Ome Friese En Tante Marleen:

Hey Topper!

Wat knap van je Nick dat jij alles zo ontspannen mogelijk ondergaat. We zijn zo trots op je!! Leuk dat jullie samen de wedstrijden kunnen bekijken. Mooie foto van jou met je zusje Claudia op facebook.
    Heel veel succes weer deze week lieverd en we denken aan je!! xxxx

Groetjes van Oom Friese en tante Marleen