Vrijdag 21 november - Reisverslag uit Wijster, Nederland van Nick Hebels - WaarBenJij.nu Vrijdag 21 november - Reisverslag uit Wijster, Nederland van Nick Hebels - WaarBenJij.nu

Vrijdag 21 november

Door: Louis/Jolanda

Blijf op de hoogte en volg Nick

21 November 2014 | Nederland, Wijster

Vrijdag 21 november.
Nadat Nick ruim 2 weken thuis is geweest om bij te komen van de 3e kuur, is hij vandaag weer opgenomen voor de 4e chemokuur.
De afgelopen 2 weken zijn voor Nick wisselend verlopen, nadat hij thuis was van het ziekenhuis was heeft hij behoorlijk last van z'n mond (blaarvorming) gehad. Echter er waren ook positieve zaken, zoals bijvoorbeeld een zgn. "benefietavond" georganiseerd door 2 spelers van de C jeugd (waar Nick ook keeper is) van de VV Nieuw Buinen. Het was een prachtige, hartverwarmende avond, waarvoor nogmaals dank jongens, grote klasse.
Sinds vandaag dus weer opgenomen voor weer een kuur, respect voor de manier waarop Nick alles ondergaat, ook van de artsen.
We blijven het zeggen Nick, wij vinden je een ongelooflijke stoere, dappere kerel.

• 21 November 2014 - 17:22

Laura Van Der Vlag:

Heel veel succes, knuffels en kusjes! Er vol tegenaan weer. Nick je bent echt een ongelooflijke doorzetter! Hoop dat de kuur snel voorbij is en dat je er niet zoveel last van hebt.. Denk aan je!

Liefs Laura

• 21 November 2014 - 18:03

Fam. Potze:

Hey toppers! Want dat zijn jullie allemaal.. heel veel succes met de komende kuur.. Hoop dat Nick er deze x niet zoveel last van heeft ..

• 21 November 2014 - 19:59

Georg En Corrie :

Opnieuw de weg naar Groningen gereden. Opnieuw een kuur, op weg naar genezing! Kom op bikkelende topper!!! Wij denken aan je!! X

• 22 November 2014 - 11:35

Karina Buirs :

He , Nick
    Was idd een heel hartverwamende avond , super leuk dat dat voor je was geregeld .
    En binnenkort nog wat leuks voor je in de planning ☺.Moet heel fijn voelen dat er zo met jullie word
    meegeleefd .
    Ik had vorige week al een kaartje naar het ziekenhuis gestuurd , dus hoop dat ie er al voor je lag.
    Nou vent weer heel veel succes deze kuur !!!!
    Gr Karina

• 22 November 2014 - 19:56

Calvin:

Nick ...je bent een topper !! Dat kon je zien hoeveel mensen er naar de benefiet zijn gekomen voor jou en je familie.
    We vonden het fijn om z'on brede glimlach op je gezicht te zien .
    En je bent een doorzetter...dus zet hem op topper !!