Vrijdag 31 oktober - Reisverslag uit Wijster, Nederland van Nick Hebels - WaarBenJij.nu Vrijdag 31 oktober - Reisverslag uit Wijster, Nederland van Nick Hebels - WaarBenJij.nu

Vrijdag 31 oktober

Door: Louis/Jolanda

Blijf op de hoogte en volg Nick

31 Oktober 2014 | Nederland, Wijster

Vrijdag 31 oktober.
Nadat we donderdag 30 oktober in Winschoten zijn geweest om bloed te prikken, en de waardes dusdanig waren dat ze verantwoord vinden om met de volgende 3e kuur te beginnen.
Hierover werden we donderdagmiddag gebeld met "het verzoek" om ons vrijdagmorgen om 09.45 uur te melden voor de 3e chemokuur.
We hebben vanmorgen gesproken met de behandelend oncoloog, ze heeft uitgelegd dat de waardes van Nick super zijn.
Ook heeft ze direct de zgn VAP aangeprikt, zodat Nick direct kan beginnen zodra hij op de afdeling is.
De arts vindt ook dat Nick het super doet.
En zo is het ook, een prachtige stoere vent, die zegt "wat moet dat moet".
Wij, en ik weet zeker dat ik voor iedereen spreek, vinden je een ongelooflijke BIKKEL, trots op je!!!!!!!

• 31 Oktober 2014 - 11:51

Willy:

Een mega bikkel!!! Sterkte met je 3de kuur Nick!
    En voor Jolanda een dikke knuffel!

• 31 Oktober 2014 - 13:31

Greetje:

Super! Dat je verder mag met de derde kuur toch altijd ff weer spannend ja of nee. Gelukkig kreeg je een JA!
    Dus de wedstrijd gaat weer beginnen, wens jou Nick en je papa en mama heel veel succes en sterkte. En ik weet het je kunt het, dat had je al zovaak bewezen.
    Toi toi toi. Ook voor je andere dierbaren heel veel succes en sterkte.
    Dikke knuffel voor jullie allemaal.
    Groetjes van de buurtjes van nummer 5

• 31 Oktober 2014 - 14:36

Marianne Lunenborg-Wind:

Heel veel succes Nick en natuurlijk ook voor je mams en paps. Zet hem op vent

• 31 Oktober 2014 - 14:36

Erik, Rianne Valerie En Sander:

super Nick!! Succes met de derde kuur!! Je ondergaat het en accepteert het!! Your stil strong!! Gr. Fam. Rietveld

• 31 Oktober 2014 - 16:32

Karina Buirs:

He Nick ,
    Blij dat je bloedwaardes goed waren , voor nu weer heel veel success vent
    groetjes karina

• 31 Oktober 2014 - 18:32

Marjan Schipper:

Ja en als je dan foto's ziet dat je ook nog meekijkt terwijl de arts je Fab weer aan prikt dan ben je een enorme bikkel. Weer een nieuwe zware wedstrijd Nick, maar ik weet zeker dat jij alle ballen uit jouw doel knalt. Zet hem op topper!!! Xxx

• 01 November 2014 - 06:13

Georg En Corrie :

Kom op topper!!! Wij denken aan je!!

• 12 November 2014 - 21:23

Heidi:

fijn dat de behandeling zo voorspoedig gaat,daar doe je het uiteindelijk voor.