Zaterdag 25 oktober - Reisverslag uit Nieuw-Buinen, Nederland van Nick Hebels - WaarBenJij.nu Zaterdag 25 oktober - Reisverslag uit Nieuw-Buinen, Nederland van Nick Hebels - WaarBenJij.nu

Zaterdag 25 oktober

Door: Louis/Jolanda

Blijf op de hoogte en volg Nick

25 Oktober 2014 | Nederland, Nieuw-Buinen

Zaterdag 25 oktober.
Vandaag heeft 't team van Nick, Nieuw Buinen C2, voorafgaande aan de wedstrijd trainingspakken gekregen van sponsor Wiebe Boer.
Het is te doen gebruikelijk dat er bij de "uitreiking" van de trainingspakken teamfoto's worden gemaakt door Margien vd Woude.
Uiteraard mocht Nick niet ontbreken op de foto's.
Natuurlijk ben ik niet objectief, maar de foto's zijn schitterend geworden, hieruit blijkt dat het medeleven en de beleving binnen de vereniging VV Nieuw Buinen, enorm is.
We kunnen niet genoeg benadrukken hoe goed dit ons doet.

• 27 Oktober 2014 - 11:24

Karina Buirs :

Ik heb jullie zatedag net gemist op het voetbalveld, maar heb de foto wel gezien en idd heel mooi geworden.
    Mooi dat hij er even bij was .
    Heel veel succes deze week !!

• 27 Oktober 2014 - 17:58

Georg En Corrie:

Is een supermooie foto!!

• 27 Oktober 2014 - 21:48

Harrie Van Der Vlag:

Idd een mooi plaatje geworden. Kan ook niet anders natuurlijk met al die knappe mensen..hahaha!!

• 27 Oktober 2014 - 21:53

Astrid:

Een hele mooie foto...samen sterk!!

• 27 Oktober 2014 - 21:54

Anita Siegers:

Ik vond het ontzettend stoer en moedig van je dat je bent geweest Nick. Die foto is supermooi geworden. Heel veel succes deze week.