17 oktober (UPDATE) - Reisverslag uit Nieuw-Buinen, Nederland van Nick Hebels - WaarBenJij.nu 17 oktober (UPDATE) - Reisverslag uit Nieuw-Buinen, Nederland van Nick Hebels - WaarBenJij.nu

17 oktober (UPDATE)

Door: Louis en

Blijf op de hoogte en volg Nick

17 Oktober 2014 | Nederland, Nieuw-Buinen

De bijwerkingen van de chemo's beginnen nu te komen.
Nick geeft aan dat z'n mond, de kaken en z'n keel pijn beginnen te doen, ook kunnen we zien dat z'n lippen "droog" worden.
Nick geeft aan dat hij niet precies kan omschrijven wat het gevoel is, wel dat hij zich "lamlendig" voelt.
De verpleging gaf aan "dat het begint te beginnen", de cytostatica doen hun werk.

  • 17 Oktober 2014 - 18:25

    Stiena:

    Pffff Nick heel veel sterkte gewenst...
    TOPPER...♥♥

  • 17 Oktober 2014 - 18:54

    Marian Rijkens:

    Man man man......dat dit nodig is om beter te worden.....
    Heel veel sterkte....bij deze reis naar de overwinning! X

  • 17 Oktober 2014 - 20:33

    Gineke Kuipers:

    Heeej Nick,
    Ik lees elke het verslag van deze reis door deze enorme storm! Man...wat een respect voor jou en de mense die je liefhebben!
    Het enige wat wij kunnen doen - is met je meeleven en je af en toe een ♡ onder de riem steken! Al wou ik dat we veel meer konden......
    Kerel.....ik wens je alle kracht van de wereld! Deze storm gaat liggen...ik zweer het je!! Liefs!!

  • 17 Oktober 2014 - 20:44

    Janneke Koetje-Mulder:

    Haaaaai Nick,
    Ongelooflijk kerel wat je allemaal moet doorstaan. Ik lees alle reisverslagen van en en vind je ontzettend dapper!!! Ik heb ontzettend veel respect voor je. Ik geloof echt dat je je vreselijk lamlendig voelt. Ik leef heel erg met jou en paps en mams mee. Je bent een kanjer kerel.
    Liefs Janneke

  • 17 Oktober 2014 - 20:46

    Bert, Jacqueline, Kim En Marc:

    Jeetje..... Sterkte Nick !!
    We blijven je aanmoedigen.

  • 17 Oktober 2014 - 20:58

    Klaaske :

    Kon de tijd maar paar maanden voor uitgezet worden voor jou dan had je dit achter de rug heelveel sterkte

  • 17 Oktober 2014 - 23:06

    Karina Buirs :

    Tja , wat moet je hier op zeggen , soms weet je even niets meer , alleen dat er ontzettend met je meegeleefd word .
    Kom op op kerel , ik hoop dat je vannacht wel weer lekker kan slapen
    Groetjes karina

  • 17 Oktober 2014 - 23:12

    Hanna Beecroft:

    heel veel sterkte dappere kerel...

  • 18 Oktober 2014 - 03:09

    Laura Van Der Vlag:

    Heel veel kracht toegewenst voor jullie allen! Nick, je bent een ongelooflijk sterke jongen.... Ben zo ontzettend trots op je! Doorzetten en je gaat dit winnen!


  • 18 Oktober 2014 - 08:22

    Yvonne:

    pff....ik lees elke dag je verslag en zit hier dan met tranen in mn ogen....ongelofelijk wat je allemaal moet doorstaan....leef enorm met je mee en met jou familie...wou dat ik meer kon doen maar dat kan helaas niet....
    Nick ik wens jou heel veel kracht toe
    Groetjes en Liefs Yvonne

  • 18 Oktober 2014 - 08:47

    Liane:

    Ook ik lees alle verslagen vol respect.
    Sterkte gewenst en in gedachten ben ik vaak, net als velen, bij jullie.

    Groetjes,

    Liane

  • 18 Oktober 2014 - 10:31

    Margien:

    Heftig allemaal..... Heel veel sterkte in deze zware storm!

  • 18 Oktober 2014 - 11:01

    Marianne Lunenborg-Wind:

    Och mannetje......zit elke keer weer vol respect te lezen hoe jij dit allemaal doorstaat....heel veel sterkte en ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt......

  • 18 Oktober 2014 - 12:07

    Erik, Rianne , Valerie En Sander :

    Nick, wat heftig zeg de bijwerkingen van de chemo's!! Hou vol jonge!!

  • 20 Oktober 2014 - 22:33

    Jans Maria Dennis Nick:

    Weer een stap gezet naar de overwinning..blijf geloof en hoop houden
    .wij leven en denken met jullie mee.
    En nu paar dagen bijkomen in je eigen omgeving

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nieuw-Buinen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

28 December 2014

28 december

27 December 2014

27 december

26 December 2014

26 december

25 December 2014

25 december

24 December 2014

24 december
Nick

Actief sinds 05 Okt. 2014
Verslag gelezen: 507
Totaal aantal bezoekers 27717

Voorgaande reizen:

05 Oktober 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: