"Bijtanken" - Reisverslag uit Nieuw-Buinen, Nederland van Nick Hebels - WaarBenJij.nu "Bijtanken" - Reisverslag uit Nieuw-Buinen, Nederland van Nick Hebels - WaarBenJij.nu

"Bijtanken"

Door: Louis en Jolanda

Blijf op de hoogte en volg Nick

10 Oktober 2014 | Nederland, Nieuw-Buinen

Donderdagmiddag 9 oktober, mocht Nick na het gesprek met de behandelend arts en nadat bekend was dat de bloedwaardes goed waren, naar huis.
Naar huis om "bij te tanken" van de eerste chemokuur, en om "bij te tanken" van twee dagen achter elkaar volledige narcose.
Maandag 13 oktober wordt er een MRI gemaakt om te kijken of de chemo zijn vernietigende werk op de zieke cellen aanslaat.
Dinsdag 14 oktober wordt Nick weer opgenomen voor de tweede (zwaardere) chemokuur. Deze opname gaat 6 dagen duren.
We zijn zo ontzettend trots op onze man, trots op de manier zoals Nick het ondergaat, want zegt hij "wat moet dat moet".
Je bent ONZE KANJER!!!!!!

• 10 Oktober 2014 - 23:53

Harma:

Tis ook een toppertje waar je trots op kunt zijn...
    Respect nick ...

• 11 Oktober 2014 - 00:54

Ineke:

He lieve mensen. Wat een toppers zijn jullie. Wil julli langs deze weg veel liefde en kracht wensen. Voor nu en voor wat komen gaat. Denk aan jullie

• 11 Oktober 2014 - 00:55

Ineke:

• 11 Oktober 2014 - 14:02

Georg En Corrie:

Wat moet, dat moet!! Houd de moed erin bikkel!!!
    Sterkte de komende week!

• 11 Oktober 2014 - 14:39

Dominique:

Topper ben je. Heel veel succes en stertke deze week!

• 11 Oktober 2014 - 16:11

Wioletta :

We willen jullie heel veel kracht en liefde
    wensen. Gaan jullie reis volgen en jullie
    bemoedigen in deze heftige periode.
    Het gaat jullie lukken .
    Mooi en goed weekend gewenst.
    Liefs ons

• 11 Oktober 2014 - 19:56

Gina:

Heel veel sterkte

• 12 Oktober 2014 - 14:24

Joke Dijkhuis:

Dat is een goede instelling: wat moet, dat moet! Wel fijn dat jullie even alles aan de kant konden zetten voor de bruiloft! (Die heel gezellig was). Nog even genieten van het weekend en elkaar en dan veel sterkte voor de komende week! Groetjes van ons allemaal!