Dinsdag 7 oktober - Reisverslag uit Nieuw-Buinen, Nederland van Nick Hebels - WaarBenJij.nu Dinsdag 7 oktober - Reisverslag uit Nieuw-Buinen, Nederland van Nick Hebels - WaarBenJij.nu

Dinsdag 7 oktober

Door: Louis en Jolanda

Blijf op de hoogte en volg Nick

07 Oktober 2014 | Nederland, Nieuw-Buinen

Om 8 uur waren we weer aanwezig in het UMCG.
We hadden een druk programma, na eerst bij de KNO arts te zijn geweest, moest Nick daarna na de orthodontist om zijn beugel te laten verwijderen, de beugel moest eruit om infecties te voorkomen in de mond. Ook is er nog een röntgenfoto gemaakt van de bijholtes.
Het was de bedoeling dat het zgn VAP-kastje zou worden geplaatst echter is dit vandaag niet gedaan omdat het schema is omgegooid.
Nick heeft 's middags wel de ruggenmerg- en beenmergpunctie gehad waar een kleine hoeveelheid chemo is toegediend, alles onder volledige narcose.
Later op de afdeling heeft Nick via het infuus nog een chemokuur van een half uur gehad.
Daarna werd er grote hoeveelheden spoelvloeistof toegediend om de afvalstoffen uit Nick's lichaam te krijgen.

• 08 Oktober 2014 - 09:47

Bianca Kruisinga:

Och jee wat moet dat mannetje wat door maken
    Maar hij gaat er komen met zoveel steun van iedereen! Ze zeiden
    Al dat je een topper bent nou idd Nick een hele grote topper!

• 08 Oktober 2014 - 10:35

Cindy:

Het gevecht is begonnen maar jij zult winnen!
    En zo te lezen ben je een doorzetter en vechter.
    Dus het komt allemaal goed, daar geloof ik in...
    Dikke kus!

• 08 Oktober 2014 - 13:18

Coba Mellies:

Je kan het Nick !
    Hier word elke dag aan jullie gedacht.
    Kop der veur !
    Dikke knuffel Coba.

• 08 Oktober 2014 - 13:34

Ina Lamain:

Lieve Nick.

Ik wens jou en pap en mam (en iedereen om je heen) heel veel sterkte en doorzettingsvermogen toe.
    Het zal een zware strijd worden dat weten we allemaal maar "Go for it"
    Een hele dikke kus en knuffel voor jullie.

• 08 Oktober 2014 - 13:40

Janneke:

In gedachten bij jullie. Ik heb even geen woorden.
    Sterkte lieverds.

• 08 Oktober 2014 - 14:03

Nienke:

Je kunt het Nick..... het zal een lange zware reis worden naar Station Gezond maar je gaat er komen.

• 08 Oktober 2014 - 14:38

Sander Rietveld:

Nick het vervelend wat je nu allemaal door moet maken!! Ik Wendy heel veel sterkte en hopelijk zien we je weer snel bij de voetbal!!
    Gr. Sander en de familie

• 08 Oktober 2014 - 14:40

Sander Rietveld:

sorry, voor de fout!! Moet ik wens je veel sterkte!!!

• 08 Oktober 2014 - 14:45

Harma:

Nick , Jolanda ,Louis en Harrie

we denken elke dag aan jullie ...

• 08 Oktober 2014 - 15:18

Astrid:

Wat een zware dag voor jullie....sterkte

• 08 Oktober 2014 - 17:16

Marjan Schipper:

Wij zijn ontzettend trots op je Nick!
    Jij gaat er wel komen met je positiviteit , kracht en doorzettings vermogen!
    Geweldig hoe je iedere x weer met de duim omhoog op de foto staat net alsof er niets is gebeurd. Wij houden die duim hier ook omhoog voor jou Nick. Dikke knuffel Marjan

• 08 Oktober 2014 - 18:10

Karina Bert Owen Nevi Buirs:

He Nick ,

Wat ontzettend mooi dat je dit samen met je familie doet , ik wou dat ik dat 21 jaar geleden ook had kunnen doen .
    Ik heb dezelfde rotziekte als jou gehad , dus weet heel goed hoe je je nu voelt en ja je gaat je soms nog rotter voelen ,maar er zullen ook dagen tussen zitten dat je zegt he dit valt me reuse mee:-)
    Maar weet ook dat je gesteund word , in eerste plaats natuurlijk door je lieve moeder en de rest van je familie ,maar ook door je vrienden en zelfs door mensen die je helemaal niet kent , put daar moed uit !
    Maar dat gaat zeker lukken ,heel veel success kerel , met je reis !!!

• 08 Oktober 2014 - 18:33

Patrick:

T zal misschien niet altijd volgens schema lopen maar blijf sterk nick!

• 08 Oktober 2014 - 19:11

Georg En Corrie:

Al die vervelende onderzoeken, prikje hier, prikje daar, bah bah!! Maar je weet Nick, dat dit moet om beter te worden. Kop op hè. Iedereen staat achter je!

• 08 Oktober 2014 - 19:11

Georg En Corrie:

• 08 Oktober 2014 - 19:30

Jeep:

Hey Nick,
    We vinden het heel dapper van je hoe jij hier mee omgaat en dat paps en mams en al die anderen je zo steunen. Je hebt een hele sterke wil en dat geeft je kracht en energie. Je bent net als met voetbal een knokker en weet dat je er voor moet gaan en daar hebben we alle vertrouwen in. We denken aan je, blijven je blog volgen en wensen jou en je familie heel veel sterkte en "Go-For-It"!

• 08 Oktober 2014 - 20:22

Bert En Loes:

Lieve Nick.
    Veel moet je nu doorstaan.
    Je bent en blijft voor ons een kanjer.
    Elke dag ben jij, in onze gedachten.
    Heel veel sterkte, liefs en knuffels van ons.
    Ook voor de rest van de familie heel veel sterkte.

• 08 Oktober 2014 - 20:32

Kaylee Horlings:

wow nick heftig om dit zo te lezen :( het komt allemaal goed, ik weet hoe sterk je bent! xx

• 08 Oktober 2014 - 20:54

Dominique:

Lieve nick. Het is begonnen jouw reis naar de overwinning. Je moet veell doorstaan maar dat gaat je lukken. Ik denk aan je!

• 08 Oktober 2014 - 20:55

Heel veel sterkte voor jullie allemaal

• 08 Oktober 2014 - 21:36

Zwany En Berend Moed:

Heel veel sterkte toegewenst
    We zullen iedere dag aan je denken

• 08 Oktober 2014 - 21:59

Margien:

Heel heel veel sterkte!

Jan, Margien en Niek

• 08 Oktober 2014 - 22:50

Ina Schenkel:

Nick sla al die vervelende ballen van je af! We wensen jou en je familie heel veel strijdlust en moed in deze periode. Volgend jaar sta je weer onder de lat topper! Wij denken aan jullie. Ebo, ina, tom en marco Oosterloo.