Woensdag 15 oktober - Reisverslag uit Nieuw-Buinen, Nederland van Nick Hebels - WaarBenJij.nu Woensdag 15 oktober - Reisverslag uit Nieuw-Buinen, Nederland van Nick Hebels - WaarBenJij.nu

Woensdag 15 oktober

Door: Louis en Jolanda

Blijf op de hoogte en volg Nick

15 Oktober 2014 | Nederland, Nieuw-Buinen

Vanmorgen heeft Nick wederom een ruggenmergpunctie gehad, tijdens deze punctie heeft de arts ook weer chemo toegediend in het ruggenmerg. Om er zo weinig mogelijk van te vernemen heeft Nick Dormicon toegediend gekregen, dit is een slaapmiddel met de prettige bijkomstigheid dat Nick zich weinig van de ingreep kan herinneren, nadien leek het net of Nick dronken was.
Weer terug op de kamer heeft de verpleging de 3e chemokuur aangesloten.
De artsen en het verplegend personeel zeggen dat je je heel dapper gedraagt en alles maar "ondergaat".
We zijn met z'n allen zo ongelooflijk trots op jou!
BIKKEL ben je!!!!!!!!

• 15 Oktober 2014 - 15:57

Marianne Lunenborg-Wind:

Dat is dan gelukkig een goeie bijwerking van dat medicijn......wat moet je wat doormaken Nick....heel veel sterkte voor jou en je pap en mam.....ongelooflijke topper ben je

• 15 Oktober 2014 - 18:29

Rudi En Hilda:

Heel veel sterkte Nick! En voor de mensen om je heen. Je mag zeker trots op jezelf zijn. Heel veel respect voor. Groetjes van ons allemaal

• 15 Oktober 2014 - 19:09

Bianca Kruisinga:

Super Nick dat je er zo mee omgaat... Kan me voorstellen dat ze zeggen dat je een topper bent! Zet um op! Liefs ons

• 15 Oktober 2014 - 19:31

Gina Springer:

Hey nick ik ken jou niet persoonlijk, maar je moeder wel. Daarom wil ik jou/ jullie heel veel sterkte wensen

• 15 Oktober 2014 - 21:58

Georg En Corrie:

Lang leve de dormicom! Dan maar een dronken gevoel, of niet!! Wij proberen een woord te vinden, die het woord bikkel of topper overtreft, maar kunnen het niet vinden! Wij zeggen daarom: je bent een bikkelende topper, Nick!!!

• 15 Oktober 2014 - 22:10

Jeffrey En Sharon:

Hee Nick, lees dat je nog altijd dezelfde bikkel bent.
    Vind het heel dapper dat je alles zo ondergaat.
    Wij denken aan jullie.

Groetjes ons

• 15 Oktober 2014 - 23:26

Karina Buirs :

He kerel , valt allemaal niet mee he , maar je doet het super als ik het steeds zo lees .
    Morgen is het alweer donderdag moet je maar denken ;-)

Groetjes karina

• 16 Oktober 2014 - 07:34

Bert En Loes:

Lieve Nick.
    We wensen jou ook deze week, veel sterkte en moed.
    Je bent heel dapper en we denken en leven met je mee.
    Ook veel sterkte voor je hele familie.

Dikke kus en lieve groet van Bert en Loes.

• 16 Oktober 2014 - 09:20

Fam. Rietveld:

hey Nick, vervelend van je steeds moet doormaakt!! Maar je bent een vechter, dus je laat je niet klein krijgen!! Succes nog deze dagen in het ziekenhuis!! gr.van Sander, Valerie, Erik en Rianne

• 16 Oktober 2014 - 12:44

Anique Potze:

Nick! Je bent een topper je kan het! Ik weet het zeker. Ik hoop dat je volgend jaar gewoon weer onder de lat staat! En dat gaat gebeuren echt waar! Super veel sterkte!!❤