27 december - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Nick Hebels - WaarBenJij.nu 27 december - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Nick Hebels - WaarBenJij.nu

27 december

Door: Louis/Jolanda

Blijf op de hoogte en volg Nick

27 December 2014 | Nederland, Groningen

Zaterdag 27 december.
Nick heeft redelijk geslapen.
Rond 't middaguur, tussen 2 chemokuren in, hebben we om de sleur een beetje te doorbreken, een rondje UMCG gemaakt, uiteraard met toestemming van de dienstdoende oncoloog.
Nick wil graag naar huis, het begint 'm te lang te duren, wat ook heel begrijpelijk en herkenbaar is volgens de verpleging.
Morgen (zondag) staat Nick als 1e op de planning (na het "visitelopen") voor de Lumbaalpunctie.
Daarna nog even bijkomen van de Dormicon en naar huis.
Topper je doet het goed, je bent een BIKKEL!!!!!

• 27 December 2014 - 23:35

Fam Brus:

Hoi Nick,
    Begrijp dat je naar huis wilt erg vervelend allemaal voor je.
    Hoop dat je morgen weer lekker naar huis gaat, ik vind je echt een
    toppertje.

We zijn vanavond naar zaalvoetbal geweest protos-weering tournooi
    daar speelde nieuw buinen ze hebben alle wedstrijden gewonnen
    ze zijn een ronde verder.
    Ik dacht dat je dit wel wilde weten.

Nick rust thuus lekker uit om weer energie op te bouwen naar
    de overwinning van jou reis.
    Veel liefs Caroline en Ed

2015 word jouw jaar

• 28 December 2014 - 09:26

Greetje:

Hey nick als je dit leest zal LP bijna gebeuren of net klaar zijn hoop dat je nadien lekker slaapt gaat de tijd ook wat sneller haha. En dan zo gauw als het kan laat je rijden naar huis. Weer op je eigen plekkie. Harrie heeft daar nu lang genoeg gezeten! Nee alle gekheid op een stokje, we missen jou op de Lisdodde. Nou jong nog even kop dr veur en dan snel naar huis. Enne mopperen op alles mag best een keertje hoor tis ook niet niks al dit gedoe. Toedels tot laterrrrr.