23 december 2014 - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Nick Hebels - WaarBenJij.nu 23 december 2014 - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Nick Hebels - WaarBenJij.nu

23 december 2014

Door: Louis/Jolanda

Blijf op de hoogte en volg Nick

23 December 2014 | Nederland, Groningen

Dinsdag 23 december.
Dag 2 van kuur nummer 5.
Vandaag heeft Nick weer een Lumbaalpunctie gehad (onder Dormicon).
De behandelend oncoloog van vandaag heeft Nick gecomplimenteerd met het feit dat hij zo ongelooflijk rustig blijft voor- tijdens en na de punctie. Dit maken ze weinig mee, zo vertelde hij.
Nick heeft 't advies gekregen om vandaag zo veel mogelijk plat te blijven liggen om hoofdpijn, zoals na de vorige LP, te voorkomen.
De chemo is weer aangesloten, dus de "ChemoCaspers" kunnen hun werk weer voortzetten.
Nick, we blijven het zeggen, je bent een KANJER!!!!!!!

• 23 December 2014 - 12:43

Bianca:

Hey kanjer!!! Ongelofelijk mooi dat een arts zo over je praat... Ik vind ook dat je een kanjer bent! Sterkte Nick tijdens de behandelingen... Toch wens ik jou/jullie fijne feestdagen toe... Lieve groetjes van Twan,karlijn,Marcel en ik

• 23 December 2014 - 12:47

Willy:

Echt een megakanjer!!! Veel sterkte Nick en paps & mams....ik.denk aan jullie xx

• 23 December 2014 - 13:03

Fam Brus:

He toppertje,
    Blijf goed plat liggen na de lumbaalpunctie Nick dan heb je inderdaaad
    minder kans op hoofdpijn.
    Mooi dat je zo'n compliment krijgt van de arts, je bent en blijft een toppertje.
    Nick veel sterkte met je behandeling deze week,
    Ondanks dat je in het ziekenhuis ligt wens ik jullie toch fijne feestdagen.
    Groetjes Caroline en Ed

• 23 December 2014 - 18:51

Karina Buirs:

Super , hoop dat de hoofdpijn wegblijft .
    Kop op he !!!
    Gr karina