Donderdag 11 december 2014 - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Nick Hebels - WaarBenJij.nu Donderdag 11 december 2014 - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Nick Hebels - WaarBenJij.nu

Donderdag 11 december 2014

Door: Louis/Jolanda

Blijf op de hoogte en volg Nick

11 December 2014 | Nederland, Groningen

Donderdag 11 december. "Petscan dag".
Vandaag heeft Nick de zgn Petscan gehad, een "meetmoment".
De uitkomst van de scan was dat de chemo veel zieke cellen heeft vernietigd....echter....niet alles heeft kunnen vernietigen.over het vervolg is nu nog geen duidelijkheid, de specialisten willen in het "grote overleg" bespreken wat ze gaan doen. Wordt vervolgd....

Vandaag zijn ook de bloedwaardes gecontroleerd, de uitkomst was dat de waardes niet goed genoeg waren om met de volgende kuur te starten. Volgende week donderdag opnieuw controleren.
Het hoofdpijn probleem van Nick is vandaag ook besproken met de oncoloog, ze heeft hier overleg over gevoerd met de neuroloog. De conclusie was dat de hoofdpijn wordt veroorzaakt door de vele Lumbaalpuncties tijdens de chemokuren en dat er ergens in het ruggenmerg een lekkage is ontstaan. Dit probleem hebben ze vanmiddag direct verholpen, de oncoloog en de dienstdoende Anesthesist hebben Nick's eigen bloed in het ruggenmerg gespoten (onder Dormicon) zodat er zgn "korstje" op het lekkage wondje komt. De hoofdpijn was vrijwel meteen verdwenen. Een tegenvaller was dat Nick later op de avond zich niet lekker voelde, koorts kreeg en daarom moest blijven.
Nick we zijn trots op je, je bent onze dappere TOPPER!!!!

• 12 December 2014 - 13:59

Anita:

he wat vervelend kerel, ik hoop dat je je snel beter voelt en niet te lang hoeft te blijven hiervoor. Kop op he!!

groetjes, Klaas, Anita en Jelle