Zaterdag 29 november - Reisverslag uit Nieuw-Buinen, Nederland van Nick Hebels - WaarBenJij.nu Zaterdag 29 november - Reisverslag uit Nieuw-Buinen, Nederland van Nick Hebels - WaarBenJij.nu

Zaterdag 29 november

Blijf op de hoogte en volg Nick

29 November 2014 | Nederland, Nieuw-Buinen

Vandaag overdag stond er weinig op het programma Nick zijn meisje is 'smiddags geweest en 's avonds naar de VV Nieuw Buinen voor de sfeeraktie voor de langdurig zieken binnen de VV om een ballon op te laten! Wij mochten in de VIP Room zitten maar Nick wilde ook graag mee het veld op om een ballon op te laten mag dat mama? Na overleg met Maria kon ik tegen hem zeggen dat dat mocht! We werden om kwart over zes verwacht en liepen rond zeven uur het veld op. Na een verwarmende toespraak was het tijd om de ballonnen los te laten, wat toch weer een emotioneel moment was en toen de muziek begon was het helemaal tranen met tuiten ook voor Nick, Schouder aan Schouder.....namens ons allen BEDANKT Dames/Meisjes VV Nieuw Buinen het was weer HARTVERWARMEND. De voetbalwedstrijd heeft Nick niet meer gezien want hij wilde dolgraag naar huis, na zijn opa en oma nog een kus te hebben gegeven zijn we weg gegaan. Eenmaal thuis nog even 5 minuten liggen op de bank om energie op te bouwen om de trap weer naar boven te gaan, om vervolgens na het tanden poetsen lekker te gaan slapen. Helemaal Total löss maar heerlijk genoten!! Nogmaals iedereen bedankt die dit hebben georganiseerd!!

• 30 November 2014 - 14:09

Karina Buirs :

Wat je zegt hartverwarmend , ook ik kon het niet droog houden .
    Echt een hele mooie actie , maar begrijp dat het voor nick heel vermoeiend was .
    Nu lekker bijtanken , en nagenieten van weer zoiets moois.
    Heel veel liefs karina

• 30 November 2014 - 14:11

Gineke Kuipers:

Zoveel bewondering voor de manier waarop jullie deze enorme strijd aan zijn gegaan en waarop jullie je hier doorheen vechten!!
    Nick verdient zoveel respect!
    Lees veel met jullie mee en wil jullie dan ook een enorm

• 30 November 2014 - 15:04

Greetje:

Knap gedaan allemaal en nu rustig weer energie gaan opbouwen. Nick bist en bliefst een topperrrrr.

• 30 November 2014 - 18:11

Caroline En Ed Brus:

Lieve Nick,

Het was voor jou je familie en voor ons een hartverwarmende avond.
    Ik vond het tof van je man om ook het veld op te gaan in plaats van in de Vip kamer te zitten.
    Dit bewijst wel wat voor vechtlust en toppertje jij bent.
    Vond het fijn om je even te zien je hebt onze hart gestolen.
    Over de wedstrijd zullen we het maar niet hebben je zal inmiddels wel gehoord hebben
    wat de eindstand is geworden.
    Tot morgen, Caroline en Ed

Groetjes aan je ouders.

• 01 December 2014 - 22:36

Margien:

Topper,

Ik vond het super om samen met jou, je mam en de meiden/dames van vv Nieuw Buinen 'Schouder aan schouder' te staan.

Jolanda, bedankt voor je hulp ;-)
    Het was fijn om samen de emotie te delen op het veld.

xxx,
    Margien

• 01 December 2014 - 22:47

Annet:

Hey toppers!

Ik sluit me volledig bij bovenstaande aan! Toppers, (want dat zijn jullie allemaal) we blijven jullie volgen en blijven op de hoogte.. En jullie weten: altijd Schouder aan Schouder!!!