Zaterdag 1 november - Reisverslag uit Wijster, Nederland van Nick Hebels - WaarBenJij.nu Zaterdag 1 november - Reisverslag uit Wijster, Nederland van Nick Hebels - WaarBenJij.nu

Zaterdag 1 november

Door: Louis/Jolanda

Blijf op de hoogte en volg Nick

01 November 2014 | Nederland, Wijster

Zaterdag 1 november.
Vandaag is dag 2 van de kuur, dag 2 betekend Lumbaalpunctie (onder Dormicon).
Toch een van de "mindere" handelingen, echter Nick, stoer als hij is, zeurt/klaagt niet.
Na de LP is Nick meestal suf van de Dormicon, als hij weer iets "bij" is krijgt Nick de volgende chemo.
WE ZIJN TROTS OP JE NICK!!!!!!

• 01 November 2014 - 10:37

Liane:

Hallo allemaal,

Ik reageer niet altijd, maar lees alles. Ik heb veel respect voor de wijze waarop Nick alles doet en ondergaat maar ook voor de wijze waarop jullie hem ondersteunen en alles naar de buitenwereld communiceren. Heel veel kracht en sterkte weer voor deze nieuwe chemo periode. In gedachten vaak bij jullie zoals velen met mij.

Dikke knuff!

Liane

• 01 November 2014 - 15:17

Marianne Lunenborg-Wind:

Sta iedere keer weer versteld hoe dapper je alles ondergaat.....heeft menigeen een voorbeeld aan. En idd je bent een topper samen met je pap en mam en je verdere naasten. Heel veel sterkte daar saampjes

• 01 November 2014 - 19:09

Karina Buirs :

Trots op je vent , zo zwaar dit !!
    Gr karina