Dinsdag 28 oktober - Reisverslag uit Wijster, Nederland van Nick Hebels - WaarBenJij.nu Dinsdag 28 oktober - Reisverslag uit Wijster, Nederland van Nick Hebels - WaarBenJij.nu

Dinsdag 28 oktober

Door: Louis/Jolanda

Blijf op de hoogte en volg Nick

28 Oktober 2014 | Nederland, Wijster

Dinsdag 28 oktober.
Vandaag moest Nick voor controle naar het UMCG.
Hier werden op de "kinderpoli" Nick's bloedwaardes gecontroleerd, dit moet om te kunnen kijken wanneer ze weer kunnen starten met de volgende chemokuur.
Ook hebben we vandaag een gesprek gehad met de behandelend kinderoncoloog.
De waardes is Nick's bloed lieten zien dat hij (volgens plan) aan herstellen is van de voorgaande (zware) kuur.
Donderdag 30 oktober worden de bloedwaardes nogmaals gecontroleerd, zijn ze dan nog goed, dan wordt Nick vrijdag 31 oktober weer opgenomen voor nog zo'n zelfde kuur (van 6/7 dagen).
De behandelend oncoloog was zeer tevreden over "hoe Nick het doet, en ondergaat".
De arts gebruikte ook de term "stoere vent", en dat is Nick!!!!
We weten dat we in herhaling vallen, echter wij kunnen niet genoeg benadrukken dat we jou een ongelooflijke BIKKEL vinden Nick! WE ZIJN TROTS OP JOU!!!!!!!!!!!!

• 30 Oktober 2014 - 08:33

Cindy:

Ik ben ook trots op jou !! Xx

• 30 Oktober 2014 - 08:38

Bianca Kruisinga:

Hey topper / Stoere vent het gaat je lukken!

• 30 Oktober 2014 - 10:24

Greetje:

Jooo Nick op naar de volgende grote wedstrijd!, Ook deze ga je winnen, ik voel het.
    Hey boy geniet nog even van het thuis zijn.
    Kan het niet vaak genoeg benoemen bist ain topperrrr.
    groetjes aan iedereen van ons allemaal.

• 30 Oktober 2014 - 11:37

Laura Van Der Vlag:

Betekend dit nu dat je de eerste wedstrijd glansrijk hebt doorstaan?

• 30 Oktober 2014 - 15:33

Ina Lamain:

En een bikkel is ie zeker. Als je op deze manier met je ziek zijn omgaat dan kunnen jullie het niet vaak genoeg zeggen dat ie een "BIKKEL"is.
    Hou vol man en ik denk aan je.
    Voor pap en mam ook heel veel sterkte!

• 30 Oktober 2014 - 17:59

Caroline En Ed Brus:

Hoi Nick,
    Zondag 26 oktober gingen wij naar de wedstrijd N.Buinen-Bergum. Aangekomen bij het sportpark en daar een programmaboekje gekocht te hebben kreeg ik direct daarna een bedrukt velletje papier aangeboden.
    in de kantine las ik het boekje door en daarna het bedrukte papier met als tekst, Help Nick naar station "GEZOND"
    Van de ziekte Non Hodgkin hadden wij nog nooit gehoord. Bij thuiskomst hebben wij gegoogled over de ziekte. Wij hebben geinformeerd wie jouw favoriete club(s) is/zijn. AJAX en REAL MADRID.
    Volgende week staat er weer een zware wedstrijd op jou te wachten. De vorige wedstrijd ben jij als winnaar uit de strijd gekomen, ongetwijfeld ga je deze wedstrijd ook weer glansrijk winnen.
    Wij wensen je heel veel sterkte en veel succes. Uiteraard geldt dit ook voor je ouders.
    Caroline en Ed Brus uit Klazienaveen. (Wij zijn kennissen van Mike Reuvers , speler N.Buinen.)

• 30 Oktober 2014 - 18:24

Jeannette Klasen:

Hoi Nick,

Ik wou jou even sterkte wensen en ook jou ouders en de rest van de familie.
    Jij bent echt een super bikkel.
    In gedachten zijn we bij jou en jou familie.

Groetjes Andre Jeannette
    Gemma en Marnick Klasen

• 30 Oktober 2014 - 19:14

Karina Buirs :

Ben blij dat je bloedwaardes goed waren , en dat je op schema ligt .
    Nog even thuis en dan kop er weer veur ...
    Nick weer alle kracht toegewenst voor de komende week , en ook voor je pap en mam natuurlijk !
    Groetjes karina

• 30 Oktober 2014 - 22:00

Rudi En Hilda:

Heel veel sterkte voor de komende week. Je kunt het!

• 30 Oktober 2014 - 22:00

Rudi En Hilda:

Heel veel sterkte voor de komende week. Je kunt het!

• 30 Oktober 2014 - 22:54

Bert En Loes:

Lieve Nick.
    Ga er weer voor hé de komende week!
    We weten hoe dapper je bent.
    Lieve groeten van Bert en Loes.