2e chemokuur - Reisverslag uit Nieuw-Buinen, Nederland van Nick Hebels - WaarBenJij.nu 2e chemokuur - Reisverslag uit Nieuw-Buinen, Nederland van Nick Hebels - WaarBenJij.nu

2e chemokuur

Door: Louis en Jolanda

Blijf op de hoogte en volg Nick

14 Oktober 2014 | Nederland, Nieuw-Buinen

Nick is vandaag (14 oktober) weer opgenomen om de 2e chemokuur te ondergaan, deze kuur duurt 6 en misschien ook wel 7 dagen, dit is vooraf nl niet te zeggen.
Nadat vanmorgen de controles zijn geweest, de "waardes" zijn gecontroleerd, werd het infuus met een zoutoplossing aangesloten op de VAP om te spoelen.
Nadat dit spoelen 2 uur in beslag had genomen en Nick geplast had (dit moet om de PH te meten) werd de daadwerkelijke chemo aangesloten.
De chemokuur duurde vandaag ruim 2 uur, nadien werd er weer zoutoplossing aangesloten om te spoelen.
Nick ondergaat de handelingen gelaten, we merken wel dat nadat de kuren zijn geweest Nick zich niet zo heel lekker voelt.
Echter Nick klaagt niet!!!
Mannetje, je bent ONZE TOPPER!!!!!!!!!!!

• 14 Oktober 2014 - 16:16

Stiena:

Hoi Nick
    wat ben je ook kanjer...
    Heel veel sterkte gewenst deze dagen...
    Liefs en knuffel van mij xx

• 14 Oktober 2014 - 16:56

Marianne Lunenborg-Wind:

Heel veel succes Nick en ook voor je pap en mam en iedereen die je lief is. Je bent een enorme topper en heb diep respect voor je hoe jij hier mee omgaat.....zet hem op

• 14 Oktober 2014 - 18:12

Georg En Corrie :

Wij blijven erbij. Nick is een bikkel! Top hoor, hoe je het oppakt. Enne,..Willen toch even zeggen... Ook een bikkel, of een topper mag best eens er even doorheen zitten, hoor. Dan heb je altijd nog je pap, mam en andere dierbaren, om je bij te staan.. Vergeet dat niet!!

• 14 Oktober 2014 - 19:03

Klaaske:

Het is niet niks zo'n chemokuur zet hem op sterkte

• 14 Oktober 2014 - 19:19

Jan Schuil:

Hallo Nick en de rest van het gezin,

wil jullie veel sterkte wensen, en heb veel steun aan elkaar.
    groet,
    Jan Schuil

• 14 Oktober 2014 - 20:44

Hanna Beecroft:

Hier wordt ik dan weer heel stil van.

• 14 Oktober 2014 - 20:49

Harrie Van Der Vlag:

Hou je taai kerel!!!
    Sterkte de komende dagen!!!

• 14 Oktober 2014 - 21:03

Alie Hulshof:

Heel veel kracht en sterkte toegewenst Nick. Liefs van ons xx

• 14 Oktober 2014 - 21:03

Alie Hulshof:

Heel veel kracht en sterkte toegewenst Nick. Liefs van ons xx

• 14 Oktober 2014 - 21:57

Jans Maria Dennis Nick:

Nick...valt ook niet mee allemaal.
    Maar we leven met je mee..you never walk allone!!

• 14 Oktober 2014 - 22:50

Astrid:

Wat veel en heftig...ik heb er respect voor hoe je dit oppakt Nick!...dikke knuffel,Astrid

• 14 Oktober 2014 - 23:54

Gina Springer:

Heel veel sterkte de komende tijd. En in de toekomst

• 15 Oktober 2014 - 00:20

Coba:

Lieve Nick
    Heel veel sterkte deze week.
    Je kan het !!!
    Jolanda.Harrie. louise en alle zussies van Nick ook veel sterkte
    Liefsen dikke knuffel
    Coba

• 15 Oktober 2014 - 04:12

G.oosting:

Hey topper ik hoop dat jij nu lekker slaapt en dat je morgen weer fris met je kuur verder kunt. Het is niet niks maar met al die lieve mensen om je toe weet ik dat het je gaat lukken. Kop op Nick.
    heb heel veel respect hoe jij je mannetje staat!!
    Groetjes van de buurtjes van nummer 5.

• 15 Oktober 2014 - 12:06

Bert, Jacqueline, Kim En Marc:

We kunnen je alleen blijven aanmoedigen. De strijd zal je zelf moeten aan gaan en kunnen we niet voor je doen. Kop op Nick je kan het !!! Wij blijven je van de zij lijn aanmoedigen. Sterkte allen deze week !!

• 15 Oktober 2014 - 16:34

Diana:

Heel veel kracht en sterkte gewenst voor jullie allemaal. Jeep, Diana, Roy en Sandro.