Plaatsen VAP - Reisverslag uit Nieuw-Buinen, Nederland van Nick Hebels - WaarBenJij.nu Plaatsen VAP - Reisverslag uit Nieuw-Buinen, Nederland van Nick Hebels - WaarBenJij.nu

Plaatsen VAP

Door: Louis en Jolanda

Blijf op de hoogte en volg Nick

08 Oktober 2014 | Nederland, Nieuw-Buinen

Vandaag (woensdag 8 oktober) is dan toch eindelijk de zgn VAP bij Nick geplaatst, een VAP is een pompje wat de onder de huid van Nick's borstkast is geïmplanteerd, via de VAP wordt voortaan de chemo toegediend, de toediening is op deze manier minder belastend voor Nick dan via een infuus wat iedere behandeling opnieuw moet worden aangeprikt.
Dit alles is wederom onder volledige narcose gedaan op een van de vele operatiekamers hier in het UMCG.
Om een beeld te schetsen hoe Nick "er in staat", nadat Nick weer een beetje aan het bijkomen was op de "uitslaapkamer" van de zojuist verrichte operatie, zag hij meer meer kinderen liggen op de " uitslaapkamer", hij vroeg ons "pap en mam willen jullie de ouders en de kinderen even goede beterschap wensen" dit hebben we inderdaad gedaan.
Dit is Nick, niet klagen, niet zeuren, een houding van "wat moet dat moet", en alles ondergaan.
Lieverd, papa en mamma zijn zo ontzettend trots op jou!
Je bent onze TOPPER!!!!!!!

• 08 Oktober 2014 - 23:54

Laura Van Der Vlag:

En ik ben ook heel erg trots! Wat een lieve schat is het ook! Hoop dat deze ellende snel voorbij is en dat Nick lekker weer op t veld mag staan! Een hele dikke knuffel!

Xxxxx Laura&Floris

• 09 Oktober 2014 - 06:13

Janneke:

Een echte topper !!!!

• 09 Oktober 2014 - 07:06

René:

Klasse Nick, weer een stapje verder.
    Stoere vent !!!!!

• 09 Oktober 2014 - 07:59

Marjan Schipper:

Hoi lieverds,

Een enorme topper is het! Wij zijn ook trots op Jouw Nick!!!
    Positiviteit is de beste genezing en dat is voor jouw geen probleem.
    Beterschap en sterkte Nick en ook sterkte voor papa en mama !
    We gaan er voor!!!

Dikke kus Marjan

• 09 Oktober 2014 - 08:46

Erika Rotgers:

Wat een topper ben je . Heel veel sterkte en beterschap Nick.
    Ook voor je ouders en de andere die met jou lief hebben.

• 09 Oktober 2014 - 10:38

Dennis , Samantha & Naomi:

wat een grote topper ben je ook! Gewoon alles ondergaan en niet zeuren..
    vind je echt een bikkel,, en dan ook nog twee van die lieve ouders die je de hele tijd bij staan..
    voor jullie ook een dikke pluim! Wij houden alles in de gaten en blijven duimen dat het allemaal
    snel voorbij is.. en dat je volgend jaar weer op dat voetbalveld staat en de ene naar de andere
    doelpunt scoort! ;)

Dikke kus van ons!

• 09 Oktober 2014 - 11:22

Cindy:

Topper!

• 09 Oktober 2014 - 11:56

Marianne Lunenborg-Wind:

Wat ben je een topper Nick. Wij wensen jou en je pap en mam en iedereen die jou lief hebben heel veel sterkte. Ook wij blijven je reis volgen.....Duimen omhoog en er voor gaan. Groetjes

• 09 Oktober 2014 - 12:01

KLAASKE:

Wat een geweldig sociaal kind

• 09 Oktober 2014 - 12:39

Dominique:

Topper ben je

• 09 Oktober 2014 - 12:45

Karina:

Dapper hoor nick , knap van je !!!! Ga zo door
    En ook voor jullie pap en mam !!
    Xxx

• 09 Oktober 2014 - 15:47

Nicolien:

Toppertjee nick, heeel veel beterschap het gaat je lukken xx

• 09 Oktober 2014 - 16:58

Harma H:

Vreselijk om te horen wat jou is overkomen. Heb enorm veel respect en bewondering voor jou en iedereen die jou hier doorheen gaan slepen. Wij blijven jullie reis volgen.
    Gertjan, Harma Manon en Gerwin Heidema.

• 09 Oktober 2014 - 16:59

Mieke:

nick, je bent een topper! ❤
    heel veel beterschap!!
    xx

• 09 Oktober 2014 - 19:28

Georg En Corrie :

En natuurlijk ook nog sociaal naar anderen zijn... Wat een bikkel ben je, Nick!!

• 09 Oktober 2014 - 19:39

Hanna Beecroft:

Menig mens kan een voorbeeld aan jou nemen Nick...je bent inderdaad een topper.

• 10 Oktober 2014 - 12:23

Henny Klok:

Nick ,je bent een topper !!
    zoals jij alles ondergaat verdient een heel groot compliment !!

Heel veel succes en sterkte met alles, voor jou maar ook voor jouw familie .

• 10 Oktober 2014 - 12:47

Coba Van Der Laan:

Hey Nick, Topper! Heel veel sterkte en ga er voor jongen. Wij blijven je volgen op je reis! Ook namens de andere van der Laantjes, Jans Yordi en Dion.

• 10 Oktober 2014 - 16:59

Esper:

Nick blijf doorzetten ik weet dat je het kunt ik hoop echt voor je dat je volgend jaar onder de lat mag staan en hopelijk bij ons hou vol ga er voor en hou je sterk dat is het belangrijkste

• 11 Oktober 2014 - 10:28

Willy:

Je kent mij niet, want ik ben een collega van je mam....maarrrr wat ben jij een bikkel zeg!
    Samen op weg met je lieve ouders en vele andere geliefden....een heeeeele goede reis naar je eindbestemming Gezond Nick!

• 14 Oktober 2014 - 01:50

Gerry Grave:

Je kent mij ook niet, maar je vader wel. Ik lees dit allemaal en ben eigenlijk sprakeloos. Toch wil ik je heel veel sterkte wensen. Dit ga je redden. Let maar op.