Op naar station "gezond" - Reisverslag uit Nieuw-Buinen, Nederland van Nick Hebels - WaarBenJij.nu Op naar station "gezond" - Reisverslag uit Nieuw-Buinen, Nederland van Nick Hebels - WaarBenJij.nu

Op naar station "gezond"

Door: Louis

Blijf op de hoogte en volg Nick

05 Oktober 2014 | Nederland, Nieuw-Buinen

Nu we eindelijk weten wat de diagnose is, gaan we er met z'n allen voor.
Het zal een lang en moeilijk traject worden, echter we bundelen de krachten van een ieder om dit tot een verbluffend resultaat te laten worden.
Nick is ontzettend positief, getuige het feit dat hij tijdens de uitleg van de specialisten aangaf..."volgend jaar rond deze tijd sta ik weer onder de lat".. En dat gaat Nick lukken...zeker weten.
Mannetje, je bent ONZE TOPPER, we gaan met elkaar deze reis beginnen, en we gaan met elkaar zorgen dat je op het station "gezond" aankomt!

• 05 Oktober 2014 - 23:32

Liane:

Respect!!!!

• 06 Oktober 2014 - 08:21

Stiena:

Topper ben je Nick...♥
    Heel veel sterkte gewenst...
    We zijn er voor jullie allemaal...

• 06 Oktober 2014 - 09:25

Janneke:

Hey topper,
    Heel veel kracht sterkte en succes vandaag en morgen. Ik blijf je volgen op je blog en wens je een hele goede reis naar je overwinning.
    Sterkte lieverds met alles. Denk aan jullie.

• 06 Oktober 2014 - 10:11

Heidi Tieben-kees:

hallo nick,ik ken jou niet maar je moeder via het refaja,wil je enorm veel sterkte en kracht toewensen om deze storm te doorstaan....

• 06 Oktober 2014 - 10:47

Mark:

Nick heel veel sterkte

• 06 Oktober 2014 - 13:02

Gineke Kuipers:

Hoi Nick!

Het zal waaien, stormen, hozen, regenen.....
    Maar.....jij bent een kanjer en zal dit allemaal doorstaan met alle familie, vrienden en mensen om je heen die om je geven!
    En wij zullen je steunen langs dit weblog, want dat verdien je!
    Kerel....heel veel sterkte! Kop d'r veur!

• 06 Oktober 2014 - 19:24

Bianca Kruisinga:

Hey Nick.... Verschrikkelijk dat jou dit moet overkomen...
    Maar wat goed dat je zo positief bent! Wij gaan
    Jouw reis zeker volgen.... Wij wensen jou en jouw familie
    Heel veel sterkte en kracht toe in deze moeilijke tijd! Het gaat je lukken!!

• 06 Oktober 2014 - 21:18

Marian Rijkens:

Wij denken aan jullie....!
    Wat fijn dat er hier al zo veel reacties staan. Dat kan een steun voor jullie allemaal zijn.
    Sterkte, Nick. Met alles wat er staat te gebeuren.

• 07 Oktober 2014 - 07:39

Alie Pepping:

He Nick, ik wens je heel veel sterkte toe de komende tijd. Maar zoals de anderen al schrijven is dit iets dat je zal lukken. Positief zijn is belangrijkste in deze reis. Zal je blog blijven volgen. Heel veel knuffels voor jou en je familie. Groetjes alie pepping en familie

• 07 Oktober 2014 - 07:58

Ina Kunst:

Hoi nick wij wensen jou heel veel sterkte de komende tijd en we leven met je mee maar het gaat je lukken volgend jaar sta jij weer onder de lat en dat word dan groots gevierd reken daar maar op kerel toi toi toi

• 07 Oktober 2014 - 08:00

Bas Huizing:

Nick,
    Heel veel beterschap en succes gewenst bij een hopelijk snelle maar vooral goed te verlopen herstel!
    Sterkte met de stappen die nog gaan komen.
    gr Bas

• 07 Oktober 2014 - 08:46

Elfrieda Moeder Dennis Everts:

Wij willen je heel veel kracht geven om deze vreselijke ziekte te overwinnen ...kop op !!!
    Gr Elfrieda en Dennis

• 07 Oktober 2014 - 12:46

Mireille:

Nick en familie heel veel sterkte gewenst!!
    We denken aan jullie en zullen jullie volgen naar het mooiste station ter wereld !! En dat kan alleen maar station GEZOND zijn !!!
    Zet hem op KANJER!!

john,mireille,bart en lars

• 07 Oktober 2014 - 16:33

Merijn Vos:

Nick ik wens je heel veel sterkte en hoop dat deze reis ons snel vergaat en je snel weer beter word. SUCCES!

• 07 Oktober 2014 - 18:18

Hanna Beecroft:

Hallo Nick,

Als ik het zo hoor van je ouders is jouw positiviteit als een rots in de branding voor hen. Vandaag heb
    jij je eerste chemo gehad...de eerste stap naar een gezonde toekomst.
    We denken aan je en wensen je sterkte toe jongen!

• 07 Oktober 2014 - 20:09

Luuc, Annet, Jeffrey & Anique Potze:

Hoi Nick. Ook wij wensen jou en je familie veel sterkte! Iedere dag hebben we het even over jou. Hoe zou het zijn na de eerste chemo... We kunnen niet wachten om je weer onder de lat te zien staan met je mooie , blauwe, nieuwe keeper handschoenen! Kop op Topper!!

• 07 Oktober 2014 - 21:53

Laurens:

Nick het komt allemaal goed
    Zolang je er maar in blijft geloven
    Volgend jaar onder de lat gaat sowiezo lukken
    Veel sterkte en succes

• 07 Oktober 2014 - 22:07

Familie Funk En Niezen:

Veel sterkte Nick! Maak van dat jaar maar een halve. We zijn dr voor je

• 07 Oktober 2014 - 22:09

Ivo Drent:

Jo nick ik en mijn famillie wensen je veel sterkte en hopen dat het snel weer goed met je gaat gr ivo

• 07 Oktober 2014 - 22:24

Clint:

Hoi,

Sterkte met een moeilijke tijd..
    Het komt vast allemaal goed en er is niks om je druk over te maken!

Succes!

• 08 Oktober 2014 - 07:31

Esper:

Nick je hebt beloofd volgend jaar bij ons onder de lat te staan en dat gaat gebeuren ook.

• 08 Oktober 2014 - 08:17

Danny:

Sterkte Nick

• 08 Oktober 2014 - 20:19

Sanderbolt:

Nick ik weet echt zeker dat je het red! De kanker gaat weg dat weet ik zeker als je over iets wil praten dan ben ik er voor je! Sterkte Nick

• 11 Oktober 2014 - 22:17

Mika Potgieter:

Hè ! Sterkte topper.
    Ik vind het heel erg en hoop dat je snel weer beter bent.
    Groetjes Mika ( en mijn ouders)